გაკვეთილის
გეგმა
გაკვეთილის თემა: ძველი მსოფლიოს საოცრებები . pover-point-ში მუშაობა და სლაიდების აწყობა.
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:
ნონა ჭიღლაძე პირადი N 59001037569
საგანი: ისტორია. ისტ
მოსწავლეთა რაოდენობა: VII კლასი 28
გაკვეთილის მოზანი: მოსწავლეებმა შესძლონ ისტ-ს დახმარებით მსოფლიო საოცრებების შესწავლა და რუკაზე მათი მდებარეობის განსაზღვრა.
გაკვეთილის ტიპი: ციფრული წიგნიერება გამჭოლი კომპეტენცია
წინარე ცოდნა: მოსწავლეებმა იციან pover-print_ში სლაიდებზე აწყობა. რუკაზე უშაობა.
ესგ. სტანდარტი: ისტ.VII. 2. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს სხვადასხვა ქვეყნის, ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარისა და გეოგრაფიული ობიექტისმდებარეობა რუკაზე.
ისტ.VII.10. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა კულტურის შემადგენელ ნაწილებზე
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგი/ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/სტანდარტი:
N
|
აქტივობის არწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები.
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
|
შენიშვნები.
|
1
|
მისალმება.. მასწავლებლის მიერ მიზნის გაცნობა.
|
ვერბალური ახსნა
|
მთელი კლასი
|
გაკვეთილის მიზნები, შეფასების რუბრიკები
|
3 წთ
|
|
2
|
მასწავლებელი სვავს შეკითხვას: რა იცით მსოფლიო საოცრებების შესახებ სულ რამდენი საოცრებაა და სად მდებარეობს თითოეული მათგანი? თქვენ რომელ ნაგებობას შეიყვანდი საოცრებათა ჩამონათვალში?
|
გონებრივი
იერიში ცნების რუკა.
კითხვა პასუხი
|
მთელი კლასი
|
ფლიფტჩარტი, მარკერი.
|
5 წთ
|
|
4
|
მოსწავლეებს სოციალური ქსელი
edmondo.com-ის გამოყენებით, გადაეგზავნებათ რესურსები, რომელის საშუალებითაც
pover-pointis დახმარებით
შექმნიან საპრეზენტაციო ნაშრომს და უპასუხებენ კითხვებს . ჯგუფები გააეკეთებენ
პრეზენტაცია.
|
პრაქტიკული სამუშაო
მოსწავლეები შექმნიან სასწავლო რესურსს.
|
ინდივიდუალურად
ჯგუფი
7ჯგუფის ლიდერი
|
ბუქები
სასწავლო წიგნი
|
15წთ
5.წთ
|
იმ შემთხვევაში თუ საკმარისი საშვალება არ იქნება კომპიუტერის მოსწავლეები იმუშავებენ წყვილებსი
|
3
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს უხსნის როგორ უნდა ჩასვან სწორი პასუხები
pover-pointis დახმარებით. და გააკეთონ პრეზენტაცია ჯგუფებშა.
|
მინი ლექცის
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი პროექტორი
|
5წთ
|
|
6.
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს ურიგებს რესურსებს. მოსწავლეები გადაინაწილებენ დავალებას და მოემზადებიან პრეზენტაციისთვის.
|
მართული პრაქტიკა
|
ჯგუფები შემთხვევითი პრინციპით.
|
კომპიუტერები ან ბუქები
|
15წთ
|
|
5.
|
მოსწავლეებს ურიგდებათ რესურსები ( ისტორიული რუკა, სურათები) რომელიც უნდა შესძლონ და ააწყონ სლაიდები თითო ჯგუფი იმუსავებ თითო საოცრებაზე და გასცევენ პასუხებს წინასწარ დარიგებულ კითხვებს. პრეზენტაცია
დებატები.
მასწავლებელი აჯამებს გაკვეთილს და იყენებს 3. 2.
1. სადაც მოსწავლეები დაწერენ
3. რაც ყველაზე ძალიან მოსწონთ
2 კითხვა რაც გაუჩნდათ
1 რამ რაზეც მეტი უნდა რომ გაიგოს.
|
პრაქტიკული სამუშაო
3-2-1 სტრატეგია
|
წყვიები
მთელი კლასი
ინდივიდუალური
|
სურათები რუკა
|
15წთ
10
5წთ
|
|
7
|
მaსაწავლებელი მოსწავლეების ყურადღებას ამახვილებს შეფასების კრიტერიუმებზე და ინდივიდუალურად ურიგებს თვითშეფასების კრიტერიუმთა ჩამონათვალს, მოსწავლეები ავსებენ მას. დაურიგებს კითქხარს თვითშეფასების
საშინაო დავალება.
|
შეფასების რუბრიკა, განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
|
მთელი კლასი
|
შეფასების რუბრიკა, თვითშეფასების ბარათები.
|
8. წთ
|
სასწავლო მასალა და რესურსი:ბარათები კითხვებით; 15 კომპიუტერიპროექტორი ppt პრეზენტაცია; VII კლასის სახელმძღვანელო; საგანმანათლებლო სოციალური ქსელი Edmondo.com;
learniningapss.org-ში შექმნილი სავარჯიშო ისტორიაში გამოტოვებული ადგილი. https://learningapps.org/display?v=pczstazxt18
შეფასება: მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ შედგენილი რუბრიკის სასუალებით. რუბრიკის კომპონენტებია
1.
საოცრებების სრულყოფილი ცოდნა
2.
pover-pointis სლაიდების ჩასმა.
3.
მსჯელობა ,კითხვებზე პასუხის გაცემა.
შეფასების რუბრიკა
დანართი N1.
კრიტერიუმები
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
pover-point-ში მუშაობის უნარი
|
ვერ ასრულებს სლაიდებში სურათების ჩასმას
|
ნაწილობრივ ასრულებს სლაიდების აწყობას
|
მოცემული სურათების შესაბამისად ასრულებს მოქმედებას თუმცა ყველა მოქმედებისშესრულება უჭირს
|
მიცემული ინსტრუქციის შესაბამისად ასრულებს ყველა სახის მოქმედებას.
|
პრეზენტაციის დროს ძვ. მსოფლიო საოცრების სრულყოფილი ცოდნა.
|
უჭირს პრეზენტაციის გაკეთება
თუმცა ანსხვავებსსაოცრებებს სურათებს.
|
პრეზენტაციის დროს უჭირს საოცრებებზე საუბარი
|
პრეზენტაციის დროს საუბრობს ძვ. მსოფლიოს საოცრებებზე თუმცა ვერ გადმოსცევს სრულყოფილად.
|
პრეზენტაციის დროს სრულყოფილად ფლობს მსოფლიო შვიდ საოცრებას და ახასიათებს თითოეულ მათგანს.
|
საგანმანათლებლო სოციალურ ქსელში edmondo.com-ზე გაზიარებულ ბმულზე შესვლა შესაბამისი სავარჯიშოს შესრულება
|
ვერ შედის საგანმანათლებლო სოციალურ ქსელ edmondo.com-ზე და ვერ ასრულებს მოცემულ სავარჯიშოს.
|
უჭირს საგანმანათლებლო სოციალურ ქსელ edmondo.com-ზე შესვლა და მოცემული სავარჯიშოს შესრულება.
|
შედის საგანმანათლებლო სოციალურ ქსრლ edmondo.com-ზე, გადადის კლასის ჯგუფში გაზიარებულ ბმულზე მაგრამ უჭირს მოცემული სავარჯიშოს შესრულება.
|
შედის საგანმანათლებლო ქსელ edmondo.com-ზე, გადადის კლასის ჯგუფში გაზიარებულ ბმულზე და ახდენს მოცემული სავარჯისოს შესრულებას.
|
თვითშეფასების კითხვარი
დანართი N2
შევძელი
|
ნაწილობრივ შევძელი
|
ვერ შევძელი
|
|
pover-poibt-ში სურათების ჩასმა
|
|||
მსოფლიოს საოცრებებზე მოქმედების შესრულება
|
|||
საგანმანათლებლო სოციალურ ქსელში edmodo.com-ზე გაზიარებულ ბმულზე შესვლა და შესაბამისი შესაბამისი სავარჯიშოს შესრულება
|
No comments:
New comments are not allowed.